Nject Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Tjena! I 3:e ring så ska man ha en kurs som kallas för projekt arbete, jag och några grabbar i min klass tänkte då göra en film! Jag är väldigt intresserad i att skapa film och har gjort det ett tag nu! Vi tänkte göra en skräck film och vi har hittat ett gammalt hus från 50 talet som vi fick använda :) Vi skulle dock kunna behöva lite bidrag till filmen :) Hörde att man kunde söka lite bidrag, men vart ifrån? Bor i Tierp, Uppsala Tack :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mattihp Posted September 11, 2011 Share Posted September 11, 2011 Hej! Du hittar film i Uppland här: Kulturenheten - www.lul.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nject Posted September 11, 2011 Author Share Posted September 11, 2011 Haha, jag tackar åter igen min vän! :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts