mvincent Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Hej alla på forumet... Jag har nyligen skaffat adobe after effects CS5 men jag har lite problem för varje gång som jag öppnar det så kommer en ruta upp och frågar om jag vill acceptera så jag klickar "ja" och fortsätter då kommer fler rutor upp (en efter en men inte på samma gång) 1. En ruta där det står "installing aditional file formats and effects" 2. En ruta som ber mig acceptera som administratör (igen) 3. "installing aditional file formats and effects" Sen säger den att allt är klart och stänger ner after effects. När jag startar igen kommer samma saker upp. 0 Quote
Max_H Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Är du admin eller guest user? Finns rätt många anledningar när det inte fungerar, men du kan hitta många anledningar här: http://kb2.adobe.com/cps/832/cpsid_83223.html#main_Resolve_product_launch_freezes_or_problems 0 Quote
mvincent Posted August 29, 2011 Author Posted August 29, 2011 Jag är admin. Och jag kollade sidan... det funkade inte. Börjar störa mig extremt på det :/ 0 Quote
Max_H Posted August 29, 2011 Posted August 29, 2011 Då föreslår jag ett telefonsamtal till: 08-585 366 92. Kan inte dom lösa det omgående - PM:a mig. 0 Quote
mvincent Posted August 29, 2011 Author Posted August 29, 2011 Ok... Jag PM:ar dig om det inte går 0 Quote
Recommended Posts