lwillyk Posted February 21, 2003 Share Posted February 21, 2003 Jag som skriver är ganska bra på att göra filmer, varför jag skriver här är att jag vill dela kunskaper med er som nu läser det här. Jag har utrustning så att jag kan spela in filmer. Jag skriver, regisserar och producerar. Men det finns ju alltid ett problem. Vill du vara en av teamet på mina projekt som kan du svara här... Du är skådespelare, fotograf då är du välkommen.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moiraine Posted February 22, 2003 Share Posted February 22, 2003 Vart studerar du? *intresserad av att veta* Ser att du kommer från Gbg. *också intressant* 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lwillyk Posted February 23, 2003 Author Share Posted February 23, 2003 Jag svarar till Moiraine... Jag studerar för närvarande på Lindholmen Gymnasiet och det har inget med filmer att göra. Men jag tar några privat kurser på HFF (Högskola för Film cch Fotograf) i Göteborg. Men jag har egna utrustningar.... Jag hoppas att det är det svaret du ville ha! Hörs 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts