J_Hammond Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Jag jobbar på en kommande tv-serie och undrar om någon har ett lager propsvapen att hyra ut/sälja? Kan vara softair guns eller egentillverkade (om de ser tillräckligt bra ut). Och om någon här är kapabel att tillverka yxor/släggor/hammare? Uppskattar alla tips om ni känner någon eller vet var man kan köpa/hyra. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias R Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 Har skickat ett PM, jag har vad du söker! http://Www.rubomdesign.se 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malsum Posted July 20, 2011 Share Posted July 20, 2011 Jag har gott om erfarenhet av att tillverka vapen. Spelar inge roll om det ska vara för closeups, eller mock-ups för stridsscener. Jag har en del exempel i gallerierna på min hemsida. Skickar PM. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivve Posted July 30, 2011 Share Posted July 30, 2011 Ska spela in en krigsfilm om några veckor och hade samma problem. Har beställt billiga soft air guns från något företag på Tradera. ingen aning om hur dem är i kvaliten men flera som skrivit gott om deras produkter. Pröva där, dem har annonser ute ännu. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts