RobinPyyk Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Hej! Jag har tillsammans med mina kompisar gjort två stycken 20 minuters filmer. Jag har designat omslag till båda. Sedan har jag använt mig av "Windows DVD-bränning" och bränt ner filmerna på varsin DVD, inkluderat en simpel meny. Men av någon anledning så hackar filmerna på olika ställen under filmens gång. Jag har gjort flera exemplar och vissa verkar ha klarat sig helt, medans andra hackar på flera ställen. Jag vet inte vad det beror på. Jag använder DVD-R skivor. Nån som har nån idé? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobinPyyk Posted July 3, 2011 Author Share Posted July 3, 2011 Förresten, de som hackar hackar på både gamla och nya dvdspelare och på dator. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 dåliga dvd-skivor kanske? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pehrbau Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Du har kanske använt för hög brännarhastighet. Om du t ex har 16 ggr skivor så prova med halva eller ändå lägre hastighet. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Oller Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 --- 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts