Kullberg Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Hej alla voodooare. Jag och min kusin hade i uppdrag att passa alla småkusiner förra helgen. Eftersom dom vet om att vi tycker om att göra film så bad dom oss att få vara med i en film, vilket blev detta lilla verk. Allt är improviserat fram på plats och vi inser att den är ganska oförstålig. Vi tycker det skulle vara skoj om ni kunde lämna en kommentar med tanke på fotot, ljud och det filmiska. Det är skjutet med en Canon 550D och ljudet upptaget med en Röde mono videomic. Kullberg 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik1234 Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Jag hade tagit livet av mig av allt barnskrik...lol En ganska schysst produktion och nu fick jag äntligen höra hur Röde-mickens upptagningsförmåga är. Helt ok ljud, för det verkar ju ändå som om det är ett stort rum med högt i tak, typ äldre lägenhet, och i sådana rum/lägenheter kan ljudet lätt bli "badrumsaktigt". Jag ger 3+ sammantaget story, ljud, ljus och klippning;-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts