david- Postad 28 juni 2011 Postad 28 juni 2011 Jag undrar om det finns någon här som har studerat eller känner någon som studerat på Dramatiska Institutet och kan berätta lite om hur det är och så där. Deras hemsida berättar inte så mycket tycker jag. Det spelar ingen roll vilken inriktning ni gått där, även om jag är mest intresserad av filmfoto. Men berätta bara allmänt om skolan om ni vet något. Tack! 0 Citera
Pace Postad 28 juni 2011 Postad 28 juni 2011 Börja med att läsa Voodoo Films intervju av lärare och elever på Stockholms dramatiska högskola (Dramatiska institutet). 0 Citera
david- Postad 28 juni 2011 Författare Postad 28 juni 2011 Börja med att läsa Voodoo Films intervju av lärare och elever på Stockholms dramatiska högskola (Dramatiska institutet). Den hade jag inte sett, tack ska du ha! :) 0 Citera
sari Postad 5 juli 2011 Postad 5 juli 2011 Hej Du kan hitta elevernas namn på Dramatiska institutet och sen du kan hitta de i facebook. Skicka messege där och fråga de vad som du vill. Lycka till 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.