storyteller Postad 28 juni 2011 Postad 28 juni 2011 Alla mina sparade projekt jag hade i Adobe har försvunnit utom ett, fattar ingeting och har letat igenom datorn och hittar fan inte skiten någonstans. Lite jobbigt när man suttit några timmar med att klippa någonting även om det inte är nått serriöst men fan vill ju ha sekvensen kvar i Adobe liksom, ingen som vet varför premiere valde att radera mina filer av sig själv ? 0 Citera
Max_H Postad 28 juni 2011 Postad 28 juni 2011 Premiere Pro gör aldrig något med filerna... Det enda du kan rensa är cache-filer. Är du säker på att inga drives har bytt namn? //Max 0 Citera
storyteller Postad 28 juni 2011 Författare Postad 28 juni 2011 Jag har en mapp på skrivbordet på min dator, där lägger jag inte flera undermappar blandannat mina premiere filer för projekten, en dag så var dem inte kvar. Har ingen anning vad som har hänt, börja leta i autosave mapparna för adobe men då fanns det bara en fil för ett gammal projekt sen i vintras. Fattar ingeting :P Och svaret på din fråga jag har inte bytt namn på någonting, eller flyttat någonting. 0 Citera
Max_H Postad 28 juni 2011 Postad 28 juni 2011 Är det enbart projektfilen (dvs blablabla.prproj) som är borta eller är det ALLA mediafiler också? //Max 0 Citera
storyteller Postad 28 juni 2011 Författare Postad 28 juni 2011 Nej det är Projekt filen, för alla projekt utom ett gammalt som ajg inte rört på 6 månader ungefär. Media filerna ligger ju kvar där dem alltid legat, men inte projektfilerna. // Victor 0 Citera
Max_H Postad 29 juni 2011 Postad 29 juni 2011 Snackade lite igår kväll med techsupporten, men det var ingen där som hört talas om problemet. Enda man kan komma på att att du sparat själva projektfilen i en annan mapp som du sen raderat vid tillfälle... //Max 0 Citera
storyteller Postad 29 juni 2011 Författare Postad 29 juni 2011 Okej, men är nog ganska säker på jag inte gjort, skulle inte förstå varför. Och har inte Premiere auto-save funktion ? Då borde det ju ligga där eller ? // Victor 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.