Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Alla mina sparade projekt jag hade i Adobe har försvunnit utom ett, fattar ingeting och har letat igenom datorn och hittar fan inte skiten någonstans. Lite jobbigt när man suttit några timmar med att klippa någonting även om det inte är nått serriöst men fan vill ju ha sekvensen kvar i Adobe liksom, ingen som vet varför premiere valde att radera mina filer av sig själv ?

Postad

Premiere Pro gör aldrig något med filerna... Det enda du kan rensa är cache-filer. Är du säker på att inga drives har bytt namn?

//Max

Postad

Jag har en mapp på skrivbordet på min dator, där lägger jag inte flera undermappar blandannat mina premiere filer för projekten, en dag så var dem inte kvar. Har ingen anning vad som har hänt, börja leta i autosave mapparna för adobe men då fanns det bara en fil för ett gammal projekt sen i vintras. Fattar ingeting :P

Och svaret på din fråga jag har inte bytt namn på någonting, eller flyttat någonting.

Postad

Nej det är Projekt filen, för alla projekt utom ett gammalt som ajg inte rört på 6 månader ungefär. Media filerna ligger ju kvar där dem alltid legat, men inte projektfilerna.

// Victor

Postad

Snackade lite igår kväll med techsupporten, men det var ingen där som hört talas om problemet. Enda man kan komma på att att du sparat själva projektfilen i en annan mapp som du sen raderat vid tillfälle...

//Max

Postad

Okej, men är nog ganska säker på jag inte gjort, skulle inte förstå varför. Och har inte Premiere auto-save funktion ? Då borde det ju ligga där eller ?

// Victor

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...