Micke Svensson Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Här kommer ett klipp från vår trip till berlin för nån vecka sen! =) första gången jag använder min vx 2100 så jag håller fortf på att lära mig! http://www.youtube.com/user/sk8micke#p/a/u/0/-hOC-wFeMfE 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Embedda youtube med [ youtube ] YOUTUBE-ID [ / youtube ] (utan mellanslag). Koden är den efter .com/?v=YOUTUBEKOD 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcusstenbeck Posted June 2, 2011 Share Posted June 2, 2011 Det finns inget som riktigt får denna skatevid att stå ut från mängden. Tricken har vi sett förut och det finns inget tema. Jag vet att skatefilmer inte brukar ha så mycket tema... men de som har det och gör det seriöst brukar bli riktigt nice. Synka klippen till låten så blir det skönt flow i videon. Ett exempel är att killen landar lite för tidigt vid 2:33... synka med dunket! Schyssta åkare, se till att göra något nice med dem! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micke Svensson Posted June 3, 2011 Author Share Posted June 3, 2011 tackar för feedbacken har inte riktigt klippt ihop detta klipp med musik! detta tog mig ca 8-9h totalt med klippning osv. så det e ju ingen lång tid.kommer göra ett längre/bättre klipp så fort jag fått mer på film.detta va mest för att snabbt klippa ihop ett klipp medans matrialet fortf va "hett" samt att se va jag kan göra i vegas! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts