Funningen Pictures Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 Hej! Efter att ha gjort ett antal små filmer så börjar man ju bli nyfiken precis hur det går till det när en stor film spelas in. Alltså hur alla arbetar och så vidare. Det kanske finns en tråd redan här på forumet, men jag kunde inte lokalisera denna, länka gärna så fall tråden och ta bort denna, eller om ni vet någonstans jag kan läsa om precis detta. Ev. om ni har någon egen fakta ni kan dela med av? Om jag inte var tydlig nog, fråga så förklarar jag mer vad det är jag vill ha reda på :) Tack på förhand. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarista Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 en stor produktion är i grund och botten som en liten produktion, bara det att det pågår under längre tid, involverar fler människor och kostar mer pengar. :) du får nog vara mer specifik om det är nåt särskilt du undrar över? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomgrejs Posted May 2, 2011 Share Posted May 2, 2011 enklast är vl att ringa upp någon producent/produktionsledare och höra om du kan få komma och kolla när en större inspelning sker. annars finns en rätt bra artikel om vem som gör vad http://www.voodoofilm.org/artikel/filmteamet.aspx 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts