Jonathan Postad 14 januari 2005 Postad 14 januari 2005 [citat=ls2sb]http://marbel.pointclark.net/[/citat] "Dagarna" föll nog inte riktigt i min smak (kan bero på att jag är väldigt hungrig och är utsatt för en infernalisk huvudvärk). Men jag gillade "Underneath", en intressant och lite poetisk film. Däremot kunde ni kanske lagt till mer ljud från artillery och bomber för att skapa stämning liksom, så att man skulle få en bättre insikt. 0 Citera
Dr.waga Postad 2 februari 2005 Postad 2 februari 2005 Jag förstod inte riktigt poängen med "Dagarna".. och vem var det som låg på marken? va det brevbäraren? "Underneath the sun" var bättre, som sagt, lagom poetisk och fin. Ska kolla in de andra oxo.. _________________________________________________________________ "Moose Hunter" verkar grym! Lite härligt Snatch-inspirerad, jag gillar det. Har ni bara gjort en trailer eller finns hela filmen? _________________________________________________________________ Och sist men inte minst(?), "Acopalypse Won" ... ...som jag tydligen inte kan ladda ner. Hm, 274 timmar och 28 min..? Får tydligen vänta en stund... 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.