Rydén Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Hej! Någon som vet ett bra och enkelt program att göra dvd menyer i? Det behöver inte vara nått värsting program, utan bara så att man kan navigera sig. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knodel Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Vegas DVD architect är inte så svårt :) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian van Caine Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 har du Mac så är iDVD schysst! ...dessutom fullständigt gratis! :-) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixxon Posted January 12, 2005 Share Posted January 12, 2005 Jag hade nått program hemma som hette "MyDvd" tror jag .. vet inte vart jag fått det men funka det gjorde det ;) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kusk Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 personligen tycker jag att adobe encore dvd var hur lätt som helst om du ska göra en enkel dvd med menyer. finns även massor av tutorials. tror det är en 30 dagars test version direkt från adobe. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steaven81 Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 Om jag köper en dvd film från Usa finns ingen svensk text på den!!! Jag undrar om det går att lägga till det i menyerna? I så fall hur och vad är det för program jag ska använda?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts