david- Postad 25 januari 2011 Postad 25 januari 2011 Postar den här bara för kul. Använde mig av 3ds max och DreamScape. 0 Citera
NataliaFigueroa Postad 26 januari 2011 Postad 26 januari 2011 Mycket fint gjort :) Tycker om texturerna. Jobbar du med spel-film också? 0 Citera
bonne Postad 27 januari 2011 Postad 27 januari 2011 Najsigt värre. Skulle gärna se en närbild i höjd med vågorna med lite sweet dof också :) 0 Citera
david- Postad 27 januari 2011 Författare Postad 27 januari 2011 Mycket fint gjort :) Tycker om texturerna. Jobbar du med spel-film också? Tack! Ja lite grann, håller på att redigerar om en kortfilm jag gjorde i somras. Den finns på min vimeosida om du vill se. Last Eraducation heter den. 0 Citera
david- Postad 27 januari 2011 Författare Postad 27 januari 2011 Najsigt värre. Skulle gärna se en närbild i höjd med vågorna med lite sweet dof också :) Helt rätt som vanligt Rickard. Ja skulle haft det lite närmare, och jag skulle nog haft med lite skum/foam också. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.