Jonathan Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Vet inte om det man lär sig i detta tidiga stadium hjälper en något men hur som helst så undrar jag om någon av er har något gymnasium (om man siktar på att bli manusskriptör ev. regissör) att rekommendera? Hört en del om munkebäck, men men. //Jonathan 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Intressant fråga. Jag bor ochså i Gbg, i härlanda. Nära munkebäck, jag kan typ gå dit på fem minuter. Så just nu funderar jag på att gå där, verkar ju inte direkt vara en kanonskola men filmläraren verkar riktigt schysst. Har du varit där och kollat på studiebesök? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 [citat=ungfilm]Intressant fråga. Jag bor ochså i Gbg, i härlanda. Nära munkebäck, jag kan typ gå dit på fem minuter. Så just nu funderar jag på att gå där, verkar ju inte direkt vara en kanonskola men filmläraren verkar riktigt schysst. Har du varit där och kollat på studiebesök?[/citat] Nej, det har jag faktiskt inte men jag har kollat upp det en del och det verkar bra. För mig tar det tyvärr en kvart men det är ju inte så farligt om det är en bra skola. Kul med någon i samma ålder som är intresserad av film (hehe iof är nog varenda person på detta forum intresserad...) 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Ja visst är det. :) Har du filmat länge eller är det något nytt för dig? Ska du dit den 17e? Var i gbg bor du? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 [citat=ungfilm]Ja visst är det. :) Har du filmat länge eller är det något nytt för dig? Ska du dit den 17e? Var i gbg bor du?[/citat] Det här med att skapa film är något väldigt nytt för mig men jag har nu fått ett stort intresse av det. Men jag har dock alltid haft ett intresse av att skriva skumma noveller. Den 17e? Kan man dra dit på studiobesök då, eller? Bor på chalmersgatan, väldigt nära avenyn. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 9, 2005 Author Share Posted January 9, 2005 hm, nu ska vi se om signaturen fungerar... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ungfilm Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 Ja den 17e är det öppet hus mellan klockan 18 - 20. Noveller? Du får gärna skicka nån om du har någon som dammar på datorn. I got time to kill! =P 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 [citat=ungfilm]Ja den 17e är det öppet hus mellan klockan 18 - 20. Noveller? Du får gärna skicka nån om du har någon som dammar på datorn. I got time to kill! =P[/citat] Okej bra, då får man väl dra sig dit då då. Det gör jag gärna :D! här kommer första delenKiller-Mushroom1.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 Här kommer andra delen!Killer-Mushroom2.doc 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pld Posted January 10, 2005 Share Posted January 10, 2005 så ni kanske ska börja på munkebäck. Kul då kanske vi ses där.Jag ska också börja där, det verkar vara bra lärare ha vart där på vissning och det såg rättså trevligt ut där. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 10, 2005 Author Share Posted January 10, 2005 Jaså? Ska du också läsa filmproduktion isåfall? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pld Posted January 11, 2005 Share Posted January 11, 2005 [citat=Jonathan]Jaså? Ska du också läsa filmproduktion isåfall?[/citat] a det ska ja ska du också det eller? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 11, 2005 Author Share Posted January 11, 2005 [citat=pld][citat=Jonathan]Jaså? Ska du också läsa filmproduktion isåfall?[/citat] a det ska ja ska du också det eller?[/citat] Öh, om det är mig du frågar så är det ju självklart! Var bor du då? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pld Posted January 13, 2005 Share Posted January 13, 2005 ja bor i västra frölunda i näset. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts