BadSeed Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 har precis lagt upp min sida med min lilla animatör, hobbyverksamhet ge gärna feedback. http://www.ekron.info 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Härlig sida med mycket inspiration! Måste kolla mer sen när jag har tid.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Santafantasma Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 sida är snygg men för guds skull, gör länkarna där uppe större!!!!!!!!!!! man ser dom ju inte... 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted January 7, 2005 Author Share Posted January 7, 2005 men välj länken för högre upplösning på förstasidan så blir det nog bättre 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.Man Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Med högre upplösning blir dom väl mindre?? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted January 8, 2005 Author Share Posted January 8, 2005 nä det är en länk till för dem med högre upplösning dvs att grafiken är större för att passa bättre till deras skärmar. Det är ett försök att lösa problemet med skärmupplösningar. svårt att göra en sida som är snygg och ser rätt ut för både de som har 800 och de som har 1600.. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonathan Posted January 8, 2005 Share Posted January 8, 2005 Helt ok sida... småcool layout. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted January 9, 2005 Author Share Posted January 9, 2005 nu har jag ändrat framesetet så att det passar olika upplösningar bättre istället. och man tackar för alla komentarer! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts