BadSeed Postad 7 januari 2005 Postad 7 januari 2005 har precis lagt upp min sida med min lilla animatör, hobbyverksamhet ge gärna feedback. http://www.ekron.info 0 Citera
Mr.Man Postad 7 januari 2005 Postad 7 januari 2005 Härlig sida med mycket inspiration! Måste kolla mer sen när jag har tid.. 0 Citera
Santafantasma Postad 7 januari 2005 Postad 7 januari 2005 sida är snygg men för guds skull, gör länkarna där uppe större!!!!!!!!!!! man ser dom ju inte... 0 Citera
BadSeed Postad 7 januari 2005 Författare Postad 7 januari 2005 men välj länken för högre upplösning på förstasidan så blir det nog bättre 0 Citera
Mr.Man Postad 7 januari 2005 Postad 7 januari 2005 Med högre upplösning blir dom väl mindre?? 0 Citera
BadSeed Postad 8 januari 2005 Författare Postad 8 januari 2005 nä det är en länk till för dem med högre upplösning dvs att grafiken är större för att passa bättre till deras skärmar. Det är ett försök att lösa problemet med skärmupplösningar. svårt att göra en sida som är snygg och ser rätt ut för både de som har 800 och de som har 1600.. 0 Citera
BadSeed Postad 9 januari 2005 Författare Postad 9 januari 2005 nu har jag ändrat framesetet så att det passar olika upplösningar bättre istället. och man tackar för alla komentarer! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.