TDA Posted January 7, 2005 Share Posted January 7, 2005 Går och funderar på att införskaffa en Glidecam 1000, 2000 eller 4000. Någon som har erfarenhet av dessa modeller? Har fått erbjudande om att köpa en modell 1000 nämligen. Vilket av vad jag förstår är en av de äldre modellerna, hur står den sig mot 2000 och 4000? 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hagwall Posted January 14, 2005 Share Posted January 14, 2005 Du kan säkert ha användning för den, men det gäller att lära siga tt hantera den också! kameran svänger lätt och det kan vara lite knepigt att balansera den rätt. Men efter lite träning så kan du nog få nytta av den. Det separata armstödet är att rekomendera! Har du övervägt att bygge en egen? Där kan du spara en masa pengar och då också bygga den efter din kamera! 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TDA Posted January 15, 2005 Author Share Posted January 15, 2005 Jo, funderade på att bygga en. Men sen tänkte jag att det säkert blir en massa tweakande innan den funkar bra, så då spar jag tid på att köpa. 0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts