Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Det är vanligt att de flesta större redigeringsprogrammen kommer ut med mindre uppdateringar varje år som ofta är kostnadsfria.

Vad gäller Edius så kom t ex Edius 3 - 2004, Edius 4 - 2006, Edius 5 - 2008 och Edius 6 - 2010. Mellan varje version, som "köpe"-uppgradering, fanns 3 - 4 mindre uppgraderingar (fria) där den sista Edius 5 var Edius 5.51.

Postad

Ok! Har hittat det innan på nätet. Alltså när dom nya programmen släpps, men lyckas inte hitta det nu av någon anledning..!! Antagligen bara för att jag vill veta det (just nu!!!) Det är mest så att jag inte går och köper 10:an imorgon också kommer 11:an i nästa vecka. Hade ju varit lite onödigt! Men jag får väl leta vidare på det stora vida nätet..

Vad gör man med Edius?

Postad

Vegas 10 kom väl ut i somras, har dessutom för mig att de släpps med ungefär 1 års mellanrum, kanske lite mer.

Nästa höst tror jag vore realistiskt släppdatum för nya movie studio, köpte dock 10an i somras och jag tycker

inte att allt för mycket skiljer mellan den och 7ans pro version. Det är inte enorma skillnader på vegas rent

generellt, tekniska uppdatering i bakgrunden förvisso, men du kan ju redigera de flesta videoformaten i

alla möjliga upplösningar redan, så jag ser inte vad som skulle vara värt att vänta på, förutsatt att du behöver

ett program nu.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...