yooonis Postad 4 december 2010 Postad 4 december 2010 Hej! Använder iMac Final Cut Express. Använt både SDHC minneskort class 10 8gb och SDXC kort class 10 64gb men funkar inte med log and transfer! Vafan? Försöker ladda ned drivrutiner men verkar enbart dedikerade för Final Cut pro. Vilket jag inte har. Och inte vill lägga ner pengar på då jag har ont om det plus att jag har allt jag behöver i Express. Någon som har tips på hur fasen man ska ens kunna redigera filmer man shootat med Canon EOS 60D ??? Vill inte känna jag köpt kameran i onödan. Hmm, Tacksam för hjälp här då jag är helt grön på den här kameran och vill filma snyggt snabbt. Tack! //Yonis 0 Citera
ODDNAME Postad 4 december 2010 Postad 4 december 2010 http://software.canon-europe.com/software/0039308.asp Detta gör nog susen ska du se 0 Citera
yooonis Postad 4 december 2010 Författare Postad 4 december 2010 Tack för dej oddname =) Verkar som allt ska fungera finfint me Final Cut pro vilket jag inte har. Har express. Men spelar ingen roll! För jag har beställt Final Cut studio 3 och borde få den i mitten av nästa vecka. Me din länk och mitt nya program hoppas jag och det borde funka. Plus kan köra PluralEyes också då jag äger en Zoom H4n men vill inte synca manuellt. Tack! Och ha de Odd! //Yonis 0 Citera
ODDNAME Postad 4 december 2010 Postad 4 december 2010 Ah läste fel :) Kör pluraleyes själv med min D7000 och H4N, rena magin så du kommer inte ångra dig över det :) 0 Citera
yooonis Postad 5 december 2010 Författare Postad 5 december 2010 Ah läste fel :) Kör pluraleyes själv med min D7000 och H4N, rena magin så du kommer inte ångra dig över det :) Nice price!!! =) roligt o höra att de funkar bra för dej! ska bli skitkul att börja göra film med "seriös" utrustning! //Yonis 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.