Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej

Jag och en vän ska spela in en film i januari och nu söker jag någon som kan hjälpa mig med ljudet.

Filmen är i "blair witch project-stuket", alltså filmat från handkamera hela filmen. Med detta försöker vi naturligtvis skapa en realistisk film med riktiga människor som reagerar, inte agerar. Det mesta kommer att improviseras på plats.

Detta är inget försök till och göra en kopia av BWP, vill jag poängtera. Utan detta är en film som jag själv har velat se länge på den vita duken.

Det jag bl.a. söker är "creepy sounds". Ljud som hade kunnat vara ett djur men med en läskig twist i mixen.

Alltså söker jag någon med både erfarenheten och talangen när det kommer till ljud och mix! Någon budget existerar inte så några pengar kan jag tyvärr inte erbjuda, men en chans att få experimentera med alla möjliga sorters ljud.

Låter det intressant, sänd mig ett mail så kan vi prata närmare om vad jag är ute efter.

Med vänliga hälsningar!

Jesper J.

mailadress:

movi_maker@hotmail.com