Gå till innehåll

Stuntutrustning


krueger

Recommended Posts

Tjenare allihopa!

 

mitt första inlägg! yohoo!

 

undrar ifall någon vet vart man kan få tag på diverse stuntutrustning, typ madrasser, kylbalsam (till brinningar), vajrar, och liknande. vore väldigt tacksam för svar!

 

ha de!

Länk till kommentar
Share on other sites

Beror ju på vad du ska ha för madrasser? Du kan ju alltid fara till någon skola och höra om dom har någon gammal madrass från gymnastiken att sälja. Brukar vara ganska stora och mjuka. Kylbalsam finns att köpa på apoteket men det blir nog ganska dyrt i stora mängder. Vi tände eld på en kompis under en film inspelning, vi hällde bensin på hans rygg några gånger sen fick han kuta runt lite sen hoppade han bara ner på marken och rullade runt. Det gick bra tills han inte fick släckt elden och fick åka ambulans med 3gradens brännskador på ryggen :D Sen så fick min lillebror ställa upp och det gick bra. Så det blir billigt för mig när jag har så idiotiska kompisar. Men sök lite på nätet så vet jag du hittar det du söker.

Länk till kommentar
Share on other sites

i milda ord,

så man är man helt jäkla superfuntadeåthelvete i huvudet om man ska göra brandstunt utan träning. Det är grymt farligt och jag känner utbildade stuntmän som inte gör det bara för att de inte är tillräckligt erfarna.

Länk till kommentar
Share on other sites

  • 2 veckor senare...

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...