Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej

Jag skall till o göra min första stopmotion film. Jag använder mig av premier 6.0 då jag jobbar på en minipc med begränsad kapacitet. (1.67GHz 1 gigs ram) Har precis lagt in några få bilder och skall rendera men får då felmeddelande An error occured while making the movie. Jag har inga ljud i filmen än så länge så skall ej ha med det att göra. Någon som vet vad som kan lösa detta irriterande problem.

/Robban

Postad
Omöjligt att säga utan att veta vad är källmaterialet är och vilket filformat, storlek och codec du renderar till...

//Max

Det har du nog rätt i ja: ) Nu vet jag inte helt var jag finner det men kan jag nog lista ut. Var några år sedan jag satt med detta. Men iaf så har jag inte gjort nå ändringar på det utan bara startat nytt projekt. Pal standard 48kHz. La in några jpg bilder och skulle rendera för att testa om allt gick ok innan jag fortsatte. Vilket det då inte gjorde. Filformat är itne valt då¨jag enbart skall rendera och inte exportera det.

Det finns gott om plats på disken så skall inte vara några problem.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...