Davido Postad 26 augusti 2010 Postad 26 augusti 2010 Ny musikvideo för reggaebandet Roots by nature! beskrivning: Istället för att följa ett strikt manus har min ambition varit att låta videon utvecklas spontant, i takt med filmningen och klippningen. längd: 3:34 min kom gärna med feedback! 0 Citera
barnholdt Postad 3 september 2010 Postad 3 september 2010 Skulle vilja se lite mer närgående kamera, inte så mycket luft mellan huvud och övre kanten på bilden av de som medverkar. Dock inte hela tiden men tjejen som sjunger är ju synnerligen central för själva videon, varför inte zoma in så toppen av hennes huvud går i övre kanten av bilden 0.20, 1.35, 2.27. Ang. feedback så hade du ju inget rymdskepp, inget blod och ingen 3D med. Vilket jag personligen tackar dig för. Bara att kämpa på, tack för att du delar med dig. 0 Citera
Davido Postad 3 september 2010 Författare Postad 3 september 2010 Skulle vilja se lite mer närgående kamera, inte så mycket luft mellan huvud och övre kanten på bilden av de som medverkar. Dock inte hela tiden men tjejen som sjunger är ju synnerligen central för själva videon, varför inte zoma in så toppen av hennes huvud går i övre kanten av bilden 0.20, 1.35, 2.27. Ang. feedback så hade du ju inget rymdskepp, inget blod och ingen 3D med. Vilket jag personligen tackar dig för. Bara att kämpa på, tack för att du delar med dig. Tack för det! Jo det är något jag vill tänka på till nästa gång att inte lämna för mycket plats mellan huvud och övre kant. Jag vill undvika för mycket effekter och istället fokusera på själva kameraarbetet, det befintliga ljuset och de medverkande. Det jag känner att jag behöver mer kunskap om är hur man kan använda det naturliga ljuset för att skapa vissa bilder och stämningar.. och att använda slow motion, glidecam, osv. men jag antar att det kommer medans man testar sig fram? 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.