Kaj44 Posted August 24, 2010 Posted August 24, 2010 Kan man klippa i CS4? Jag har ett klipp som är ca 5,35 minuter, jag behöver ca 8 sek. från detta klipp. Jag undrar, kan man plocka ut ca 8 sek från klippet som ligger på tidslinan i After Effects och spara? Bra att veta om det går! Annars får jag göra på ett annat sätt! Tack på förhand! 0 Quote
Kaj44 Posted August 25, 2010 Author Posted August 25, 2010 Tack för ett uttömmande svar, det var mycket lätt att hitta och förstå! Någon kanske har mer tips? 0 Quote
jolt_jokern Posted August 25, 2010 Posted August 25, 2010 Tack för ett uttömmande svar, det var mycket lätt att hitta och förstå! haha, det är bara att dra in klippet i en ny komposition och sedan dra in slutet och början på compositionen och sen högerklicka på den och välja "trim comp to work area" 0 Quote
Kaj44 Posted August 25, 2010 Author Posted August 25, 2010 Så lätt var det! Det fungerade, va lätt det är när man kan. Tack, jolt_jokern! 0 Quote
Recommended Posts