Davido Postad 17 augusti 2010 Postad 17 augusti 2010 Hejsan alla! Jag behöver hjälp med text i FCP. När jag exporterar blir bokstäverna randiga. Har provat att lägga på de- interlace och blurr på texten utan resultat? Några tips? det är brååådis! 0 Citera
Max_H Postad 17 augusti 2010 Postad 17 augusti 2010 Om du klipper och exporterar interlace material och i slutänden tittar på slutresultatet på en dataskärm, så kan det bli randigt. Beroende på vilken spelare du använder. Om du exporterar till ett progressive-klipp, blir det randigt? /Max 0 Citera
Davido Postad 17 augusti 2010 Författare Postad 17 augusti 2010 Om du klipper och exporterar interlace material och i slutänden tittar på slutresultatet på en dataskärm, så kan det bli randigt. Beroende på vilken spelare du använder. Om du exporterar till ett progressive-klipp, blir det randigt? /Max Alltså typsnittet är taget från Final cut Pro och heter Impact. Jag använder typewriter också. Det blir randigt i quicktimespelaren! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.