kurre Posted July 27, 2010 Posted July 27, 2010 Jag har beställt lite saker från indiSYSTEM och undrar om någon vet vad leveranstiden ligger på? Beställde sakerna för 3 veckor sedan och börjar bli lite otålig :P /Jonas 0 Quote
StenR Posted July 27, 2010 Posted July 27, 2010 De verkar inte vara världsbäst på service, det finns fler som klagar: http://www.cinema5d.com/viewtopic.php?f=21&p=112204 0 Quote
kurre Posted July 27, 2010 Author Posted July 27, 2010 Antar att det bara är att vänta och se. Jag mailade dem förra veckan också men har inte fått något svar än, lite dålig service. Hoppas att allt fungerar som det ska när det väl kommer fram! 0 Quote
HamGamgi Posted July 27, 2010 Posted July 27, 2010 Dom är rätt sega, fortsätt att maila alternativt ring till dom. Ett snällt mail om trackingnumber brukar hjälpa. Så fort den är skickad får du ett mail där du kan spåra paketet. Dock fungerar sakerna klockrent när man väl får dom, iallafall mina :) 0 Quote
Recommended Posts