Davido Postad 17 juli 2010 Postad 17 juli 2010 Hej, nu har jag tröttnat att klippa och vänta på eviga renderingar på min macbook!!!! Någon som vet om det finns något ställe i Stockholm där man kan hyra tid för att låna en stationär MAC med bättre egenskaper??? 0 Citera
Davido Postad 19 juli 2010 Författare Postad 19 juli 2010 Prova http://www.macrent.se/ tack! ska checka! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.