Tuttigodis Postad 5 juli 2010 Postad 5 juli 2010 Hejsan behöver hjälp med detta med "vajrar", förstår hur jag ska fixa vajer m.m men hur fixar jag sjävla ställningen till det? Tacksam för svar! (bra svar = 1rep) 0 Citera
Fredrik Blom Postad 7 juli 2010 Postad 7 juli 2010 Hmm, vad är det exakt du ska göra med vajrarna? Flyga en person, hänga upp en kamera, lyfta en bil - det är ju lite olika :) 0 Citera
Fredrik Blom Postad 10 juli 2010 Postad 10 juli 2010 Ska personen kunna röra sig (rotera, göra volter), eller bara hänga från taket? Ska personen "flyga iväg" eller landa (d.v.s. ska man kunna lyfta upp eller sänka ner personen)? Det finns olika typer av selar för olika ändamål, och olika sätt att rigga och fästa upp riggningen beroende på vad man vill göra... Hör gärna av dig om du vill ha mer info eller hjälp :) 0 Citera
Tuttigodis Postad 10 juli 2010 Författare Postad 10 juli 2010 dom ska kunna röra sig i luften och tror de ska vara lite både och att dom ska "flyga iväg" eller "landa" 0 Citera
Tuttigodis Postad 13 juli 2010 Författare Postad 13 juli 2010 bump ! ingen som kan hjälpa? det är då ställning jag behöver hjälp med var man kan få tag i sån? och även vad för sorts material vajrarna ska vara av ! 0 Citera
Fredrik Blom Postad 14 juli 2010 Postad 14 juli 2010 Då har du selar och allt sådant klart redan? 0 Citera
Fredrik Blom Postad 15 juli 2010 Postad 15 juli 2010 Då har han säkert det du behöver för att rigga också :) 0 Citera
Tuttigodis Postad 15 juli 2010 Författare Postad 15 juli 2010 nej det är faktiskt de han inte har haha han sa bara att dom var på en resa så hoppa dom sån så ville han ta med sån sele som minne (han är konstig) haha 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.