Gå till innehåll

Astronauter - Hæstar & Kungar (musikvideo)


fossen

Recommended Posts

Hej!

 

Har nyss gjort klart en musikvideo før bandet Astronauter och skulle vilja ha lite respons på den.

 

 

Den blev inte helt som jag hade tænkt mig, det var meningen att killen i vit rock också skulle ha mask och att Tove (hon som sjunger) skulle ta av honom den nær han dog. Men det blev missførstånd på inspelningen och det blev inte som jag tænkt...

 

Visionen var att gøra en flummig och cool musikvideo.

 

Fick ett arbetsstipendie på 7000 från film i værmland som gick åt till kostymer och mat till statister. Ett inspelningstillfælle.

 

Vann pris før bæsta kostym på filmørnen 2010.

 

Filmat med XH A1, hdv.

 

mvh W

Länk till kommentar
Share on other sites

oj stipendie till musikvideo mycket trevligt :)

 

Jag tyckte den va bra! lite långtråkig när det inte va nån sång däremot och sen så fattade jag inte riktigt vad som hände med gitarren :S man såg den bara en gång och det va öppnings scenen på sångaren sen bara försvann den. men bra jobbat som sagt, fina kostymer och fin ide men tyvärr så tyckte jag att låten va lite tråkig så för mig så kändes allt lite tråkigt :(

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...