DDeridex Postad 27 maj 2010 Postad 27 maj 2010 Nu är jag riktigt luddig jag vet men hoppas ändå. Låten är en halvballad och funkar megabra om man ska klippa ihop något romantiskt. Den börjar med ett mäktigt pianointro och jag tror den heter något med girl. Kan man vara mer luddig? En ledtråd till, jag tror jag hörde någon sekund av låten när jag zappade förbi gårdagens repris av Scrubs men är inte säker. Antagligen mission impossible men jag har fått pianointrot på hjärnan och kan för alla gudars skull inte släppa det. Har du någon aning så snälla hjälp innan min hjärna exploderar. 0 Citera
Shelly Postad 27 maj 2010 Postad 27 maj 2010 Kolla vilket avsnitt det var, då är det nog lättare att hitta låten. 0 Citera
DDeridex Postad 28 maj 2010 Författare Postad 28 maj 2010 Introt "she's a smalltowngirl" poppade upp i huvudet och då var det inte helt svårt att finna titeln på google. Tack till er som ändå tog en liten funderare :) 0 Citera
yooonis Postad 29 maj 2010 Postad 29 maj 2010 Om du inte redan hittat svaret så är det Journeys "Dont stop believin" Skitbra låt som jag älskar... var med i slutet på sopranos också. Har även varit med i Family Guy där dom sjunger låten på en karaoke. Har säkert vart med i en massa andra serier o filmer också. Ha de! 0 Citera
DDeridex Postad 3 juni 2010 Författare Postad 3 juni 2010 När jag väl kom på första textraden var google väldigt hjälpsamt. Det är en en bra låt och som tur är tokgillar även tjejen jag delar kontor med låten så den spelas flitigt med Spotify på jobbet. Tyvärr råkade hon även påminna mig om Toto's slagdänga så även den hamnade i spellistan ;) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.