tuleobTR Postad 18 april 2010 Postad 18 april 2010 Hade precis tittat på en semesterfilm och höll på att plocka undan alla prylar då jag ser att min tvåårige son sitter och river ut ett band. I min förskräckelse tappar jag kameran i golvet och får numera ingen bild vid uppspelning av film från band. Är det någon som har några tips. Kameran är en Sony HC96E ? Mycket tacksam för tips även för ställen i göteborgsregionen man kan lämna in den om det skulle behövas. MVH/ Tobias 0 Citera
tuleobTR Postad 20 april 2010 Författare Postad 20 april 2010 Hej igen, Är det ingen dom har någon idé eller åtminstone vet var jag kan vända mig för att få en kostnadsuppskattning? Tack/ Tobias 0 Citera
Pehrbau Postad 21 april 2010 Postad 21 april 2010 Du har inte sagt var du bor men i Göteborg bör det finnas en auktoriserad verkstad. Prova länken till Sony support: http://support.sony-europe.com/repair/asc/asc.aspx?site=odw_sv_SE Det finns säkert andra ställen om du söker på nätet eller i telefonkatalogen på video. 0 Citera
tuleobTR Postad 9 maj 2010 Författare Postad 9 maj 2010 Hej, Tack för svaren. Verkar inte som det finns någon auktoriserad verkstad i GBG utan det får bli att skicka upp den till STHLM. Håller tummarna för att försäkringsbolaget kan skjuta till en slant. Ha det gött/ Tobbe 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.