cutecats Postad 7 april 2010 Postad 7 april 2010 Hej jag lånade idag en Panasonic HVX200 av skolan jag går på för att imorgon spela in en musikvideo. Jag spelar in på p2 kort och har egentligen bara ett problem med kameran, jag hittar inte hur jag slänger klipp :/ detta borde ju vara galet enkelt men jag kan bara inte hitta det... Finns det något glad nattuggla där ute som känner för att hjälpa en dum 17 åring? 0 Citera
Kimster Postad 8 april 2010 Postad 8 april 2010 Gå in i MCR mode (den med tumnaglarna) I menyn under - operation > delete sid 70 i manualen, har du inte manualen bör du be att få den tillsammans med kameran. Om någon har slarvat bort den finns den att hämta på nätet. Borde vara regel på alla skolor att tvingas läsa grunder i manualen innan man får låna en kamera. 0 Citera
cutecats Postad 8 april 2010 Författare Postad 8 april 2010 Jätte stort tack! borde ha hittat det där själv tycker ja... men nu har jag lärt mig av mina misstag, jag ska fråga efter manualen nästa gång :) tack! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.