Mahatmas Postad 7 april 2010 Postad 7 april 2010 Häj! Vet att Avid inte längre erbjuder gratis/trial version, men skulle VERKLIGEN behöva få tag på den. Undrar om det är någon här som vet var eller om detta går? Tacksam för svar! ps. Passar på att rekommendera (the stoning of) SORAYA M. Grym film! ds. 0 Citera
Konk Postad 7 april 2010 Postad 7 april 2010 5 sekunder google-fu. (download avid free dv) ger massa länkar. Bl.a. http://en.kioskea.net/telecharger/download-1992-avid-free-dv som jag testat ladda ner från och den verkar fungera smärtfritt. Fick välja Server 2 bara vid download. 1 verkade död. Du vet att Free DV bara stödjer 2 videospår och 2 ljudspår va? Har du dator till det så kan du ju annars ladda ner 30 dagars trialversionen av Media Composer 4... Det är mysigt. 0 Citera
Mahatmas Postad 7 april 2010 Författare Postad 7 april 2010 Aj sorry, my bad! glömde skriva att jag är Macanvändare... Hittar en massa länkar men de leder alla till samma ställe som säger att... ja, jag är rökt. FINNS tillfällen man önskar att man satt på en PC:).. Hursomhelst tack för omtanken. /M 0 Citera
Konk Postad 7 april 2010 Postad 7 april 2010 Ah, ja då verkar du sitta brunt till. Lycka till i jakten. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.