Johnkii Postad 24 mars 2010 Postad 24 mars 2010 Hej, jag och mina vänner ska spela in en film som handlar om en tjej som har fastnat mellan liv och död, hon blir en våldsam mördare och kommer dels att bränna upp en levande person i en kista som står i ett stort bål. Nästa mord dränks en person och i det sista som ska bli mest effektfullt så ska hon spränga en hel vagn på 12 kubikmeter. Här kommer skälva frågan: Vad ska man ha för gas/vätska? Behöver man pyrotekniker/sprängkunniga? Behöver brandkåren vara på plats? Scenen kommer att utspela sig på ett fält. 0 Citera
Djungelsmurfen Postad 24 mars 2010 Postad 24 mars 2010 "Behöver man pyrotekniker/sprängkunniga?" Ja! "Behöver brandkåren vara på plats?" Vet inte exakt hur det ligger till med brandkåren, men kan tänka mig att dem måste vara medveten om vad som händer iallafall. "Vad ska man ha för gas/vätska?" Låt pyroteknikerna ta hand om den biten. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.