Gå till innehåll

Manus "Request"!


Tier

Recommended Posts

Hej, jag och några kompisar funderar på att göra en "förkönelse" (snäll parodi) av "en annan del av köping" och jag vet att det låter hemskt som fan att driva med handikappade, men det ska vi inte göra.

Parodin ska BARA gå ut på att överdriva deras personligheter, som tobbes kaffedrickande. (alltså ska vi inte driva om själva handikappen)

 

Jag vet att många kan uppfatta det här som en hemsk ide, men jag skulle jätte gärna behöva lite hjälp med att skriva manus.

 

Om det finns någon som vågar skriva några scener så uppskattas det mycket!

(dock så är det en noll-inkomst film och kommer ej ge något betalt, sorry)

 

PMa eller skriv i tråden.

 

*OBS* Vill inte ha massa kommentarer på att det är hemskt, då vi ska se till att ingen känner sig kränkt eller förnedrad!

Länk till kommentar
Share on other sites

Varför skulle det vara hemskt att skämta om handikappade? De är lika mycket människor som människor med normal psykisk och fysisk funktion. Alla handikappade förtjänar att bli utskämda, kramade, sedda, bemötta, kyssta, konverserade till och slagna som en vanlig man eller kvinna? Det är ju bara fel att tycka annat?

Länk till kommentar
Share on other sites

Varför skulle det vara hemskt att skämta om handikappade? De är lika mycket människor som människor med normal psykisk och fysisk funktion. Alla handikappade förtjänar att bli utskämda, kramade, sedda, bemötta, kyssta, konverserade till och slagna som en vanlig man eller kvinna? Det är ju bara fel att tycka annat?

 

Off topic, tyvärr vill jag bara ha svar som gäller min request.

Länk till kommentar
Share on other sites

Klart att det inte är off-topic. Det är som att säga att vapen och krig inte är av samma tråd.

 

Okej, jag kommer iallafall inte ställa mig mot ditt svar. Tack för din åsikt. Tillbaka till om det finns någon som vill hjälpa.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...