Tier Postad 19 mars 2010 Postad 19 mars 2010 Jag har kollat på kingston Secure Digital HC Class 4 16GB som jag tänkte ha till en Canon legria HF200. Minneskortets skrivhastighet är 4mb/s, kommer det förstöra kvaliten på min film? Då jag tror att kameran behöver högre skrivhastighet. Snabba svar tack. Poosta gärna andra billiga stora minneskort! 0 Citera
StenR Postad 19 mars 2010 Postad 19 mars 2010 Kolla in den här tråden: http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=27212 0 Citera
Tier Postad 19 mars 2010 Författare Postad 19 mars 2010 Kolla in den här tråden: http://forum.voodoofilm.org/showthread.php?t=27212 Canon 550D billig DSLR för film? vad har det med saken att göra? xD 0 Citera
StenR Postad 19 mars 2010 Postad 19 mars 2010 Canon 550D billig DSLR för film? vad har det med saken att göra? xD Du kan ju kolla tråden först innan du dissar den... vi pratade om klass4 vs klass6 minneskort där, och jag hade ett tips på billiga kort. Om långsamma kort kan förstöra dina filmer? Tja, antingen funkar det eller så funkar det inte, en otrevlig risk är ju om kortet inte hänger med när du har snabba ändringar i bilden... 0 Citera
Tier Postad 19 mars 2010 Författare Postad 19 mars 2010 Du kan ju kolla tråden först innan du dissar den... vi pratade om klass4 vs klass6 minneskort där, och jag hade ett tips på billiga kort. Om långsamma kort kan förstöra dina filmer? Tja, antingen funkar det eller så funkar det inte, en otrevlig risk är ju om kortet inte hänger med när du har snabba ändringar i bilden... okej, aja tack. någon annan som vet? 0 Citera
StenR Postad 19 mars 2010 Postad 19 mars 2010 okej, kan du skicka ditt inlägg istället? är ett par sider och jag är för lat xD Kolla de sista inläggen bara. 0 Citera
Tier Postad 19 mars 2010 Författare Postad 19 mars 2010 Kolla de sista inläggen bara. kolla mitt inlägg över. tack för hjälpen :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.