Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag har kollat på kingston Secure Digital HC Class 4 16GB som jag tänkte ha till en Canon legria HF200. Minneskortets skrivhastighet är 4mb/s, kommer det förstöra kvaliten på min film? Då jag tror att kameran behöver högre skrivhastighet.

Snabba svar tack.

Poosta gärna andra billiga stora minneskort!

Postad
Canon 550D billig DSLR för film?

vad har det med saken att göra? xD

Du kan ju kolla tråden först innan du dissar den... vi pratade om klass4 vs klass6 minneskort där, och jag hade ett tips på billiga kort.

Om långsamma kort kan förstöra dina filmer? Tja, antingen funkar det eller så funkar det inte, en otrevlig risk är ju om kortet inte hänger med när du har snabba ändringar i bilden...

Postad
Du kan ju kolla tråden först innan du dissar den... vi pratade om klass4 vs klass6 minneskort där, och jag hade ett tips på billiga kort.

Om långsamma kort kan förstöra dina filmer? Tja, antingen funkar det eller så funkar det inte, en otrevlig risk är ju om kortet inte hänger med när du har snabba ändringar i bilden...

okej, aja tack.

någon annan som vet?

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...