Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej hej, jag har bara spelat in ett få antal filmer men det har nästan alltid hänt nått roligt som man kommer ihåg och skrattar åt än idag, det har kanske inte alltid varit så roligt under själva tillfället men endå. Här kommer två av mina roliga minnen.

Tillfälle nummer 1: Filmteamet sitter och äter lunch och diskuterar en scen planerat att bli filmad efter lunch, en hundägare går förbi med hund och passerar på avstånd och går alldeles intill våran utrustning (inget dyrt, bara teamet's kläder och batterier och kassetband) och då säger en kille i teamet

-Haha det såg nästan ut som om hunden pissa på våra kläder.

Mycket riktigt fick vi en otrevlig överaskning när vi kom tillbaks :P.

Tillfälle nummer 2: Vi hade under ett par månader filmat i skog som vi tyckte var väldigt speciell, perfekt ljus och färgerna var skitbra och dessutom så var det enda skogen i närheten med mycket stora träd. En morgon kl 7 när filmteamet var på väg ut i skogen så fanns inte skogen kvar. dom hade sågat ner hela jävla skogen på två dagar, och detta var ingen liten skogsdunge vi pratar om, några grät vissa var rå förbannade, Hur stora är oddsen? Alla i vårat team var hyfsat säkra på att skogen stått där ganska länge och att oddsen var rätt nära noll. Men men, med våra tur :P. Ett par månaders film gick åt skogen och inspelningen fick skjutas upp till följande sommar, Så kan det gå.

Posted

Vi spelade in en plojfilm i skogen, jag spelade en apbjörn, hade på mig en stor björndräkt. Sen kom det förbi en gubbe med sin lilla hund, när han tittade in i skogen o fick syn på mig började han springa för livet, och jag skrek o sprang efter...hahahahahaha