Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

ok, nån som vet hur man lägger på subtitles?, Jag kan ju lägga på direkt på filmen men då måste man ju typ ha 3 filmer på dvd:n om man vill ha utan, svenska och engelska och det låter ju inte så logiskt.

tack i förhand!

Postad

en fråga, vad arbetar du i?? kan va bra o veta. om inget så pröva encore från adobe. funkar bra för dom flesta ändamål tex såsom flera text/ljud-lager.

Postad

adda nytt subtitle lager, o skriv direkt på filmen i monitor fönstret. ska även gå o infoga färdiga texter. har dock ej satt mig in i hur det funkar.

hoppas det funkar för dig.

Postad

[citat=Ayame]Ok, men kommer det att funka så att man kan byta/stänga av subtitles?[/citat]

Självklart. Det fungerar som på vilken annan retail-DVD som helst. Varför tror du något annat?

Postad

nej jag vet inte, med min erfarenhet av datorer så förväntar jag mig inte att det ska funka, tror te x att det är ungefär 50 % chans att miniräknarn på min dator fungerar just nu.

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

• Skapa nytt...