CarlOscarAlsen Postad 9 januari 2010 Postad 9 januari 2010 The music video to Vision Talk's "Dina tankar" (available on the album "Dirty Italo Disco"). Directed by Carl Oscar Alsén. Cinematography by K-G Stenborg. Band website: http://www.visiontalk.se/ 0 Citera
Hebron Postad 10 januari 2010 Postad 10 januari 2010 jag inte riktigt, tyckte den kändes oseriös. Sångaren skulle inte haft glasögon heller. De speglade väldigt mycket. 0 Citera
CarlOscarAlsen Postad 10 januari 2010 Författare Postad 10 januari 2010 jag inte riktigt, tyckte den kändes oseriös. Sångaren skulle inte haft glasögon heller. De speglade väldigt mycket. Hej! På vilket sätt menar du att den känns oseriös? Solglasögonen har någon mer påpekat, själv tycker jag om det faktum att det reflekterar och hela looken med det =) Tack för kritiken! /Carl Oscar 0 Citera
jnse Postad 10 januari 2010 Postad 10 januari 2010 Det enda som jag störde mig på var att vissa klipp var väldigt "gråblaskiga", medans andra var bra. Ska det vara så? 0 Citera
CarlOscarAlsen Postad 10 januari 2010 Författare Postad 10 januari 2010 Det enda som jag störde mig på var att vissa klipp var väldigt "gråblaskiga", medans andra var bra. Ska det vara så? Japp, det är färgkorrat i Color för att få den looken. Detta är fram till tonartshöjningen, då alla är uppe på dansgolvet, eftersom stämningen på festen då har gått från gråtrist till energisk glädje. /Carl Oscar 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.