jepser Postad 7 januari 2010 Postad 7 januari 2010 Hej! När jag ska exportera min film från Adobe Premiere Elements 3 så stängs programmet när när jag väljer Exportera > Quicktime. Det fungerar med de övriga alternativen. (Jag ska ha quicktime för att jag läst att det ger en minimal kvalitetsförlust. Men det finns kanske bättre alternativ?) Hur löser jag detta? Tack! 0 Citera
Max_H Postad 7 januari 2010 Postad 7 januari 2010 Vilken version av QT har du installerat? Det KAN vara en för ny version. Eller testa att bara installera om QT, relativt simpelt att testa. /Max 0 Citera
jepser Postad 10 januari 2010 Författare Postad 10 januari 2010 Testade att installera om, men det blev inte bättre. Går det bra om jag exporterar i wmv HD, det blir ungefär 1 mb per sekund. Håller det formatet kvalitén bra? (jag ska in med klippen i After Effect för att lägga på effekter och liknande och sedan exportera från After effects och in i Elements för klippning.) Tack! 0 Citera
jepser Postad 10 januari 2010 Författare Postad 10 januari 2010 Materialet från kameran är JPEG-bilder, (det är en stop motion-film jag håller på med). 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.