Little Fox Postad 2 januari 2010 Dela Postad 2 januari 2010 Hejhej! jag vet inte om denna tråd hammna rätt men men .. Det jag har på hjärtat idag är jag undrar om nån av er vet om det finns vidvinkel,fisheye lins till sony dcr sx30? Skulle vara 7kt snäll om ni svarar :D:D //Arvid :D 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
ChrisSFP Postad 4 januari 2010 Dela Postad 4 januari 2010 Finns säkerligen.. läs av din filterdiameter (brukar stå på kameran) och surfa in på ex. cyberphoto.se så kan du köpa ett som passa där 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Peus Postad 8 januari 2010 Dela Postad 8 januari 2010 Tycks inte vara möjligt att skruva på vanliga filter på den då det är en mycket liten amatörkamera. Jag kan för visso ha fel men tror inte det är fallet. Eventuellt kan du skaffa dig en fisheye lins ändå (och då inte bry dig om filterdiameter) och hålla mot kameran när du skjuter eller på annat sätt fästa den till kameran med tja tejp funkar alltid om än inte särskilt säkert och stabilt. Dock bör du isf ta med kameran till lämplig butik och testa med en lins så att det funkar tillfredställande. Hoppas det löser sig och lycka till, m.v.h. /Pontus w 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
jnse Postad 9 januari 2010 Dela Postad 9 januari 2010 Tittar man här http://www.sony.lv/product/sdh-standard-definition-on-memory-stick/dcr-sx30e Så ser det då inte ut att finnas någon filtergänga? 0 Citera Länk till kommentar Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.