ChrisSFP Postad 1 december 2009 Postad 1 december 2009 Hej, börjat med en videoblogg inför vintern, lite run and gun där det får gå lite från gång till gång vad jag filmar med för kamera beroende på omständigheter. Detta avsnitt är iallafall med min "riktiga" kamera (EX1), trådlösa micar osv.. All in helt enkelt. Lite stillbilder från min LX3 och lite party filmning med en Canon HFS100 --- Del 3 i SkullFilms videoblog, denna gång åker vi till Tandådalen för årets skid & brädtestarhelg som hålls på den årliga kickoffen. Under helgen höll även Nitro big jump tävling och filmvisning av årets hetaste rulle. "Swedish Smorgasboard" Sammanfattningsvis kan jag säga att det var en galen helg! --- 0 Citera
ChrisSFP Postad 7 december 2009 Författare Postad 7 december 2009 Då var det dags för Del 4 i SkullFilms Videoblog. Denna gång kommer Sälen till storstan och levererar snö till Liseberg. Mitt under pågående julmarknad gör 10 inbjudna åkare upp om 10.000 SEK i årets upplaga av railjam på Liseberg. 0 Citera
ChrisSFP Postad 13 december 2009 Författare Postad 13 december 2009 Del 5 och sista delen innan jul. Skateboard i höstmörkret. Den perfekta setupen för en förfest 0 Citera
arvido Postad 15 december 2009 Postad 15 december 2009 Du som verkar kunna sådant här, är sony vx2100 bra som ens första riktiga kamera om man filmar skateboard och bmx? Mycket bra filmer och även duktiga åkare! 0 Citera
ChrisSFP Postad 16 december 2009 Författare Postad 16 december 2009 Du som verkar kunna sådant här, är sony vx2100 bra som ens första riktiga kamera om man filmar skateboard och bmx? Mycket bra filmer och även duktiga åkare! Tackar, det är mkt flöjt i den här filmningen jag försöker göra det mer som .. ja en blogg.. Det kommer dock seriösare filmning nu efter jul i form av större projekt. Jo VX2100 är oerhört välanvänd kamera bland skate och snowboardfilmare! Den ger en mkt bra bildkvalite MEN du måste ha i åtanke att det är en kamera men kanske 7-8 år på nacken. Beroende vad du får för pris så är det dock ett alternativ. Jag skulle ju inte ge mer än max 4-5.000 för den. Tips är MKII fisheye till just den kameran.. i princip varende skatefilmare i USA har nog haft det setupet nån gång i sin karriär ;) 0 Citera
arvido Postad 16 december 2009 Postad 16 december 2009 Jo jag har märkt att den är välanvänd nu när jag sökt runt lite mer :) Vad tror du är mest prisvärt, en hv30 med en shysst vidvinkel eller en vx2100/vx2000 med ett mkII fisheye? 0 Citera
ChrisSFP Postad 19 januari 2010 Författare Postad 19 januari 2010 Del 6 - Resan bär av till Ulricehamn med ortens söner, Matte Nyberg och Jakob Edman. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.