judo94 Postad 27 november 2009 Postad 27 november 2009 Tjena Tjena alla sköna killar och tjejer där ute :D Jag undrar om någon skulle kunna skicka en bra länk med en tutorial om hur man gör en 3d bullet time video :) Och så undrar jag ... Finns det någon 3d bullet som redan är färdig som man kan ladda hem? för jag tycker det är ganska krångligt. Vet hur man lägger in allt och fixar med filmen. det är mer om hur man gör en kula :) Tacksam för svar :) Och ha en fortsatt trevlig kväll! 0 Citera
diilman Postad 27 november 2009 Postad 27 november 2009 Tjena "sköna killen" :P Har du kollat på VideoCopilot's The Bullet? 0 Citera
Quantum Postad 28 november 2009 Postad 28 november 2009 Som Diilman skrev så är Videocopilot's "The Bullet" bra men kostar pengar. Som det mesta inom film så får du dra fram en vacker slant om du vill ha nåt bra. Det finns säkert någon färdig kula på: http://fxhome.com/ men då måste du ha deras programvara och den rekommenderas inte av mig. Varför? Jo, för att deras effekter håller väldigt dålig standard. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.