Melwin Postad 24 november 2009 Postad 24 november 2009 Hej, letar efter ett sorts teddy tyg, vet inte om ni vet vad jag menar. Ska använda det i en film. Ganska långhårigt,fluffigt.. Brukar finnas i kattkorgar och liknande. aja , Tack på förhand. 0 Citera
Shelly Postad 24 november 2009 Postad 24 november 2009 Hej, letar efter ett sorts teddy tyg, vet inte om ni vet vad jag menar. Ska använda det i en film. Ganska långhårigt,fluffigt.. Brukar finnas i kattkorgar och liknande. aja , Tack på förhand. Det brukar alltid finnas minst ett alternativ i tygaffären, ofta i stuvlådan och då är det billigt. Kallas plush tror jag bestämt. Finns också tyg av mohair men det är betydligt dyrare. 0 Citera
Fürni Postad 25 november 2009 Postad 25 november 2009 Det som finns i kattkorgar brukar väl annars vara någon form av fusksammet? :) 0 Citera
Carl W Postad 27 november 2009 Postad 27 november 2009 Vad ska du då göra för film, Melwin?! 0 Citera
Melwin Postad 1 december 2009 Författare Postad 1 december 2009 Okej , ja vore nog nåt att kolla upp. Tack för hjälpen :) 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.