Christopher Posted November 25, 2004 Posted November 25, 2004 Opus! Läste att du vann mellanklassen i novemberfestivalen din lilla slyna! Kan inget annat än att gratulera. Jag var tyvärr inte närvarande själv, skulle vara kul om någon kunde berätta lite vad som hände, hur de andra filmerna som tävlade var osv. Sen undrar jag också, vad är priset man får när man vinner och vad innebär det "erfaranhetsmässigt" alltså, hur mkt det betyder som referens i sammanhang då man t.ex söker pengar till framtida projekt. Återigen, grattis 0 Quote
Opus Posted November 25, 2004 Posted November 25, 2004 Tack tack, vet inte hur mycket det betyder sådär... men jag tror nog det blir lättare för iaf resurscentrumen att tro att man klarar av att göra någonting bra av pengarna, så det är nog bra :). Det är väl du som är en slyna som inte svarar på PM:et jag skickat :P Orkar inte berätta om de andra filmerna... ORKA.. :P 0 Quote
Christopher Posted November 25, 2004 Author Posted November 25, 2004 fan, ser inte sånt, trodde ingen ville skicka pm's till lilla moi nu har jag iaf svarat på det, kolla din inbox! 0 Quote
Recommended Posts