kridan Postad 4 november 2009 Postad 4 november 2009 Hejsan jag har tänkt börja med film och vill gärna ha en ny kamera i 5-6000kr klassen, har en panasonik VDR.D150. Vill görna ha bra bild och hälst microfon ingång. 0 Citera
theseb Postad 8 november 2009 Postad 8 november 2009 Vet inte direkt vad för kamera du är ute efter men för de pengarna hade jag letat flitigt efter begagnade kameror, sen beror det ju lite på om du vill ha en kamera som spelar in i HD eller inte. Några som kan vara värda att se över (om de inte gått för många timmar dvs): Sony VX1000 Canon XM2 Canon XM1 De brukar kunna gå att få lös för 6000 eller ev lite mer. Annars finns det några, som enl mig, ger bra bild och har hyffsat med inställningsmöjligheter för samma pengar, beg. De spelar in i HDV, alltså HD på band. Canon HV20 Canon HV30 Har hittat flera HV30 för 6000 kr, i bra skick. Bara att leta på Blocket.se, Tradera.se och även här på Voodoofilms annonsdel. Hoppas det var till någon hjälp iaf. 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.