Sudde Postad 22 november 2004 Postad 22 november 2004 Jag behöver lite hjälp med 3D-objekt i AE! Jag skall göra en text som skall komma in på skärmen som ett 3D-objekt... Min fråga är ifall man på något sätt kan göra texten lite "tjockare"? Som det är nu så ser det ut som att en skiva rullar inte på skärmen, och det ser lite trist ut! Tacksam för hjälp! 0 Citera
orange Postad 22 november 2004 Postad 22 november 2004 Du kan använda dig av "Zaxwerks 3D Invigorator" som är en plugin man måste köpa. Annars kanske det finns andra plugins också, men det finns ingen inbyggd funktion som gör det i After Effects... 0 Citera
Sudde Postad 23 november 2004 Författare Postad 23 november 2004 [citat=orange]Du kan använda dig av "Zaxwerks 3D Invigorator" som är en plugin man måste köpa. Annars kanske det finns andra plugins också, men det finns ingen inbyggd funktion som gör det i After Effects...[/citat] Ajdå, det var ju synd! Trodde att det fanns någon inbyggd funktion! 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.