Gå till innehåll

Efterlysning: Havererade Encore-projekt.


Max_H

Recommended Posts

Det är (tyvärr) ingen nyhet att Encore emellanåt kan j*vlas i största allmänhet - i synnerhet om man kör Edit Original och är inne och petar i menyn i Photoshop och så vidare.

 

Jag är ute efter projektfiler och om möjligt mediafiler som får Encore att dra till med "Error -123456" eller vad det må vara.

 

Adobe jobbar alltid på "nästa version" så alla filer som kan bidra till att hitta buggar för att lösa problemen är av STÖRSTA intresse. (Och för den som möjligen missat det, så jobbar jag på Adobe Nordic och även om jag egentligen inte jobbar med support överhuvudtaget så ligger det i mitt intresse att det funkar...)

 

PM:a mig så ska jag försöka få fram en FTP där ev projekt kan laddas upp.

 

//Max

Länk till kommentar
Share on other sites

JAg ska se vad jag kan bidra med, har haft en hel del error i encore och suttit och lipat hos Rogge i timmar när det brunnit i knutarna.

 

 

Om du behöver hjälp med ftp plejs så har jag 100 uppochner med fibrer och kan låna ut litte plats. Du har ju räddat mig ett antal gånger, just say when.

 

pm är bra då mail inte alltid kommer fram när jag prenumererar på trådar.

Länk till kommentar
Share on other sites

Delta i konversationen

Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Skriv ett svar...

×   Klistras in som rik text.   Återställ formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder från URL.

×
×
  • Skapa nytt...