marrol899 Posted November 17, 2004 Posted November 17, 2004 Hejsan, har ett band från min videokamera jag skulle vilja ha på cd skiva, så jag kan redigera den. Kan man lämna in den till någon som kan göra det, isåfall vad skulle det kosta ungefär. Tack på förhand//Markus 0 Quote
Ronnie Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 Vad har du för typ av kamera? Vet du om där finns Firewire utgång på den? Isåfall är det nämligen rätt lätt att föra över innehållet till datorn. 0 Quote
marrol899 Posted November 18, 2004 Author Posted November 18, 2004 Tja, eh märke: sony...... Firewire finns inte på den.... Alltså kameran är analog (band i kameran)..... Men kan man gå till någon typ affär som kan fixa den till cd istället Tacksam för svar 0 Quote
walfridson Posted November 18, 2004 Posted November 18, 2004 Hör med dina vänner & bekanta. Det är enkelt fixat om man har ett redigerings/tv -kort. Tvkort är billiga och rätt vanliga så. Mitt kostade 600 spänn o funkar hur bra som hellst. 0 Quote
marrol899 Posted November 19, 2004 Author Posted November 19, 2004 Jag har redan hört med mina kompisar, ingen vet ngt om detta så.... MEN KAN MAN LÄMNA IN DEN TILL NÅGON SOM FIXAR SÅDANT.... Tacksam för svar 0 Quote
Recommended Posts