Marlon_Jonsson Postad 31 augusti 2009 Postad 31 augusti 2009 Hej jag är PLUS-Medlem på Filmcafé. Blev det precis eftersom jag ville kolla lite tips från Roy Anderson. Men När jag klickar på Filmcafés TV-program står det "Waiting for video" det står i år och dagar (inget händer). Bad admin om hjälp så han loggade in på min användare men han kunde se TV-programen. Någon som vet varför? Laddade ner Windows media player 11 och följde hela FAQen om att öppna brandväggar så det skulle fungera. Men icke. Hjälp mig snälla, vill gärna se :) MVH Marlon 0 Citera
Christian van Caine Postad 31 augusti 2009 Postad 31 augusti 2009 Varför tar du det inte där? Man går inte till Ica för att klaga på Konsum. 0 Citera
Marlon_Jonsson Postad 1 september 2009 Författare Postad 1 september 2009 Jag brukar visserligen gå till Konsum för att klaga på ICA. Inte ordagrant men i min aktion klagar jag. Hur som helst går det snabbare här. Använder firefox 0 Citera
Marlon_Jonsson Postad 1 september 2009 Författare Postad 1 september 2009 Titta du hjälpte mig till att få det att fungera 0 Citera
Recommended Posts
Delta i konversationen
Du kan posta nu och bli medlem senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.